قوانین و مقررات فروشگاه کرکماز ایران

قیمت های داخل سایت فروشگاه بدون احتساب هزینه حمل و گارانتی می باشد، در صفحه تسویه حساب برای محصولات کوچک هزینه حمل و نقل محاسبه خواهد شد و برای محصولات حجیم باتوجه به نوع کالا و مقصد شما توسط کارشناس محاسبه و به شما اعلام میگردد.

+ کرکماز ایران برای محصولات حجیم خود (سفارش های بالای 10 میلیون تومان) سرویس پرداخت در محل را ارایه می‌دهد، به این صورت که شما با پرداخت هزینه ارسال، پس از تحویل و تست کالاهای خود، مبلغ سفارش را درب محل پرداخت خواهید کرد.

+  در زمان خرید جنس در سایت فروشگاه از طریق تماس با کارشناسان فروش ما و مشاوره رایگان می توانید اطلاعات دقیق تر و جامع تری و حتی قیمت لحظه ای از جنس خریداری شده دریافت نماید.

+  ما در کرکماز ایران قبل از ارسال سفارشات، محصولات خریداری شده شما را بصورت کامل تست میکنیم.

+  موقع تست محصولات یا هر محصولی قبل از تحویل هرگونه عیب و ایرادی از لحاظ بدنه و ظاهر مشمول تعویض محصول یا جنس می باشد و به عهده فروشگاه کرکماز ایران می باشد.

+  بعد از تست و تاییدیه خریدار و خارج شدن محصول از فروشگاه کلیه عیب و ایرادها به عهده شرکت گارانتی کننده جنس می باشد و از عهده فروشگاه کرکماز ایران خارج می شود.

+  قیمت گذاری محصولات در فروشگاه کرکماز ایران بر اساس مشتری داری و احترام کامل به مصرف کننده است. قیمت های تعیین شده برای محصولات در این فروشگاه قیمت خرده فروشی است و با قیمت نقطه صفر مرزی با سود جزئی فروخته می شود. با نهایت احترام به مشتریان عزیز کرکماز ایران با توجه به نوسانات بازار و ارز قیمت ها لحظه تغییر می کنند و حتما قبل از سفارش با کارشناسان ما در تماس باشید تا حتی در صورت کاهش قیمت قبل فاکتور با قیمت دقیق محصول را فاکتور کنیم.

+  کرکماز ایران به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعته حتی روزهای تعطیل هم امکان سفارش گذاری و ثبت سفارش نیز می دهد.

+  کاربران مشتریان در هر نقطه ای از کشور میتوانند در فروشگاه کرکماز ایران سفارش خود را ثبت کرده و در 1 تا 3 روز بستگی به شرایط اب و هوایی و مسافت جنس خریداری شده را صحیح و سالم تحویل بگیرند.

   تجربه ای شیرین و درخشان خریدی امن را به فروشگاه بزرگ کرکماز ایران بسپارید .  www.korkmaz-iran.com